Sluchátka Beats Solo3 Wireless přichází ve čtyřech exkluzivních barvách

Sluchátka Beats zná doslova celý svět. Dá se říct, že rozděluje lidi na dvě skupiny. Jedna je nenávidí, protože jejich vysoká cena prý nenabídne odpovídající kvalitu zvuku. Druhá je naopak zbožňuje, protože jsou stylová, rozhodně nehrají vůbec špatně a jsou to prostě Beatsy. A to je to, co sluchátka s “b” ve znaku prodává. Není to jejich výkon, ale styl a geniální marketing.

Této strategii musí samozřejmě odpovídat i široká nabídka. Apple si to dobře uvědomoval a když v roce 2014 společnost Beats za 3 miliadry dolarů koupil, bezprostředně začal nabízet sluchátka Beats v barvách iPhone. Vyjímkou nejsou ani speciální limitované edice a provedení.

Nyní Apple resp. Beats přichází s další speciální nabídkou sluchátek Solo3 Wireless. Apple spojil svoje síly s obchodními domy Target a John Lewis. Výsledkem spolupráce jsou čtyři zcela nové barvy Break Blue, Asphalt Gray, Brick Red, a Turf Green. Bohužel dostupné budou pouze v USA ve známém řetězci Target a obchodních domech John Lewis ve Velké Británii. Prodejní cena by měla být stejná jako doposud, a to 300 USD.

Podle posledních informací by se nové barevné kombinace sluchátek měly objevit i na pultech Apple Store. Apple již měl dokonce tyto sluchátka naskladnit, takže uvidíme, zda se i tato informace nakonec potvrdí.

V současné době v nabídce Beats Solo3 figuruje 8 barevných kombinací od matné a lesklé černé, přes zlatou až po červenou – Product(RED), takže je z čeho vybírat i bez limitovaných edicí.